Hledá se nejlepší nemocnice 2018. Zapojit do hlasování se mohou i zaměstnanci nemocnic!

Zaměstnanci nemocnic mají opět možnost ovlivnit dění v českých nemocnicích a zdravotních pojišťovnách prostřednictvím 11. ročníku celostátního průzkumu bezpečnosti a spokojenosti zaměstnanců nemocnic – Nejlepší nemocnice ČR 2018.

Hlasovat lze až do 31. srpna 2018.

V roce 2017 se celostátního průzkumu zúčastnilo téměř 8 tisíc zaměstnanců. Cílem průzkumu je postupné zlepšování kvality zdravotních služeb a péče v českých nemocnicích směrem k potřebám pacientů.

Zapojit se tedy můžete i vy, kdo pracujete jako zaměstnanci nemocnic.

Aktuální dotazník pro zaměstnance nemocnic naleznete na: http://www.hc-institute.org/cz/dotazniky/zamestnanci-nemocnic.html

Výsledky z roku 2017:

Žebříčky českých nemocnic na základě hlasování hospitalizovaných pacientů, ambulantních pacientů a zaměstnanců nemocnic: http://www.hc-institute.org/cz/projekty/nemocnice-ceske-republiky/celostatni-projekt-nemocnice-cr-2017.html

Žebříčky českých zdravotních pojišťoven na základě hlasování pojištěnců, ambulantních lékařů a ředitelů nemocnic: http://www.hc-institute.org/cz/projekty/zdravotni-pojistovna-roku/zdravotni-pojistovna-roku-2017.html

Aktuality 5. 12. 2022 / 12:28

Co vzkazují delegáti sjezdu ministrovi zdravotnictví? PODÍVEJTE SE!

Poprvé v historii odborového svazu se stalo, že se jeho sjezdu nezúčastnil ministr zdravotnictví!

Aktuality / 8:51

Odstupné při pracovním poměru na dobu určitou

Náleží odstupné zaměstnanci v pracovním poměru uzavřeném na dobu určitou?

Aktuality 30. 11. 2022 / 9:41

Závěrečná konference projektu Rozvoj systému sociálních služeb

Dne 28. listopadu 2022 se v Praze konala závěrečná konference projektu Rozvoj systému sociálních služeb.