OS předložil Asociaci poskytovatelů sociálních služeb ČR návrh KS vyššího stupně!

Odborový svaz zdravotnictví a sociální péče České republiky předložil 15. listopadu zaměstnavatelům ze sociálních služeb návrh kolektivní smlouvy vyššího stupně, která by měla upravit pracovní podmínky zaměstnanců v zařízeních sociálních služeb, kde působí naše odborové organizace a organizace zaměstnavatelů sdružené v Asociaci poskytovatelů sociálních služeb ČR.

Kolektivní smlouva vyššího stupně byla připravována více než rok v pilotním projektu odborů a zaměstnavatelů a jejímu předložení předcházelo Memorandum, které podepsali prezident Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR Jiří Horecký a předsedkyně odborového svazu Dagmar Žitníková.

Za odbory jsme přesvědčeni, že kolektivní smlouva vyššího stupně, která přinese zaměstnancům významné sociální benefity, bezpečné pracovní prostředí a nediskriminační odměňování, bude pojistkou pro tolik potřebnou personální stabilizaci.

S návrhem kolektivní smlouvy vyššího stupně se můžete seznámit u svých předsedů a výborů odborových organizací.

Aktuality 14. 11. 2022 / 21:07

Bylo mně ctí a těším se na další čtyři roky spolupráce

V životě každého člověka jsou významné chvíle a milníky, které často rozhodují o jeho dalších krocích. Významné milníky má i náš svaz a mezi ty nejdůležitější patří sjezd.

Aktuality / 20:53

Výkonná rada v listopadu

Těsně před zahájením sjezdu OS se ve středu 9. listopadu na posledním společném jednání v dosavadním složení sešly výkonná a dozorčí rada odborového svazu.

Aktuality 12. 11. 2022 / 23:46

Projekt Rozvoj a podpora modelů kvality pro systém sociálních služeb

V hotelu Duo v Praze se 2. listopadu 2022 uskutečnila závěrečná konference projektu Rozvoj a podpora modelů kvality pro systém sociálních služeb, ...