Prosíme o zaslání kolektivních smluv

Jako každý rok probíhá i v roce 2015 sběr dat z kolektivního vyjednávání a kolektivních smluv. Získaná data a informace umožňují vyhodnotit vývoj zaměstnanecko-zaměstnavatelských vztahů, například kolik zaměstnanců ve zdravotnictví a sociálních službách je kryto kolektivními smlouvami, co se v těchto resortech daří vyjednat, zda dochází k nárůstu platů nebo mezd, škrtání výdajů na péči o zaměstnance, jaké jsou druhy benefitů apod.

Pokud se vám nepodařilo kolektivní smlouvu uzavřít, prosíme i letos o sdělení důvodu proč.

Své uzavřené kolektivní smlouvy na rok 2015 včetně všech příloh, případně také informace o průběhu kolektivního vyjednávání u vašeho zaměstnavatele, zasílejte, prosím, elektronicky na e-mailovou adresu stepankova.ivana@cmkos.cz nebo poštou k rukám Mgr. Ivany Štěpánkové na adresu odborového svazu.

Děkujeme.

Mgr. Ivana Štěpánková

Aktuality 2. 2. 2023 / 8:41

Rok 2022 na pražské ZZS: vytrvalost a přesvědčení o dobré věci

Odborová organizace ZO OSZSP ČR Zdravotnické záchranné služby hlavního města Prahy má nyní 235 členů, tedy více než polovinu zaměstnanců ve výjezdových skupinách a operačním středisku.

Aktuality 31. 1. 2023 / 12:08

Podporujeme kolegy odboráře z OS KOVO NEXEN TIRE

Odborový svaz zdravotnictví a sociální péče ČR podporuje kolegy odboráře z OS KOVO NEXEN TIRE, kteří v úterý 31. ledna zahájili v souvislosti s kolektivním vyjednáváním stávku.

Aktuality 31. 1. 2023 / 10:49

Podpořili jsme britské odboráře v jejich obraně práva na stávku

Vláda Velké Británie útočí na právo na stávku a navrhuje legislativu, která přitvrdí podmínky pro stávkující odbory veřejných služeb, včetně zdravotnictví.