Ve vsetínských sociálních službách se setkali bývalí zaměstnanci-odboráři

Ve čtvrtek 1. února se konalo již tradiční setkání členů výboru základní odborové organizace Sociální služby Vsetín, p. o., s bývalými zaměstnanci-odboráři pobytových zařízení sociálních služeb.

Úvodem byli přítomni bývalí zaměstnanci seznámeni s prací základní odborové organizace a odborového svazu za uplynulý rok 2017 a s plánem pro rok 2018.

Bývalí zaměstnanci, dnes již v důchodovém věku, se zajímali o poskytování sociálních služeb a pracovní podmínky v pobytových zařízeních, kde dříve působili.

Dobrá nálada a příjemná atmosféra doprovázely celé odpoledne.

Foto autorka

Aktuality 2. 2. 2023 / 8:41

Rok 2022 na pražské ZZS: vytrvalost a přesvědčení o dobré věci

Odborová organizace ZO OSZSP ČR Zdravotnické záchranné služby hlavního města Prahy má nyní 235 členů, tedy více než polovinu zaměstnanců ve výjezdových skupinách a operačním středisku.

Aktuality 11. 1. 2023 / 9:55

Restart odborové organizace v Krajské nemocnici Liberec, a. s.

Na konci roku 2019 byl zvolen nový výbor ZO v Krajské nemocnici Liberec, a. s. Převzali jsme velmi nízkou členskou základnu a zjistili jsme, že většina zaměstnanců nemá informace o odborovém svazu.

Aktuality 21. 12. 2022 / 18:03

Příjemné bilancování na schůzi odborářů v Domově Ždírec

Neřešíme jen problémy, ale někdy se sejdeme s našimi odboráři i na příjemné společné akci. Taková byla také členská schůze 8. prosince 2022 v Domově ve Ždírci.