Úspěch kampaně Přidej se! záleží na vás

Sekce pro práci s členskou základnou připravuje novou náborovou kampaň na získání mladých lidí do odborů. Úspěšné spuštění kampaně ale záleží na vaší spolupráci při její přípravě.

Sekce pro práci s členskou základnou se již několik let snaží zvrátit klesající trend počtu členů našeho odborového svazu. Stále na všech setkáních odborářů, ať už jsou to porady s předsedy, krajské konference, ale i na celostátní konferenci, upozorňujeme na problémy četnosti členské základny, pořádáme semináře pro zájemce o nábor nových členů, získáváme zkušenosti v zahraničí. Naše úsilí již nese své ovoce. Poprvé za 25 let se pokles členské základny zastavil, a to hlavně díky vám, aktivním členům odborů, kterým není osud našeho odborového svazu lhostejný. Moc vám za vaši spolupráci děkujeme.

Ale nesmíme usnout na vavřínech. Průměrný věk našich odborářů je 50 – 55 let, za pár let nám tedy valná část naší členské základny odejde do důchodu. Proto jsme se rozhodli zorganizovat kampaň na nábor mladých lidí. Tato kampaň bude probíhat přes facebook, což je médium, které mnoho mladých lidí využívá k získávání informací a ke komunikaci. Proto jsme se i my rozhodli zde hledat nové potenciální členy.

Jak ale mladé lidi zaujmout?

Dlouhé texty nikdo nečte, reklamám už nikdo nevěří. Proto jsme se rozhodli jít cestou krátkých videospotů, které budete natáčet vy, řadoví odboráři. Žádní herci! Usilujeme o autentičnost. Chceme ukázat pravou tvář odborů. Chtěli bychom pro kampaň videa mladých odborářů do 35 let, kteří vědí, co bylo motivací pro vstup do odborů pro ně a jaké výhody dnes na členství v odborovém svazu vidí mladí lidé. Na základě vašich připomínek z krajských konferencích jsme se ale rozhodli neomezovat věk odborářů, kteří chtějí video natočit.

Na videu je určitě důležité se představit a říct, kde pracujete, alespoň v jakém oboru zdravotnictví nebo sociální péče. A pak je to na vás. Zda chcete sdělit, co přivedlo k odborům vás, s čím vám členství v odborech pomohlo, co je pro vás v rámci odborů důležité. Hezké by bylo i video dítěte na téma, proč jsou rodiče v odborech. Víte, že mnoho lidí vstupuje do odborů, až pokud řeší nějaký svůj pracovní problém. I to by bylo zajímavé video – „lituji, že jsem nevstoupil do odborů dřív, ušetřil bych si spoustu problémů“. I vy jistě přijdete na mnoho různých témat, jak video pojmout. Kampaň by měla být zajímavá, musí umět zaujmout, videa nemohou být jedno jako druhé. Kampaň bude i naší vizitkou před veřejností.

Se spuštěním kampaně bychom neměli v žádném případě otálet. V současné době probíhají technické práce na její přípravě. Na nás všech je ale zajistit dostatečný počet videí, bez nich kampaň spustit nejde. Proto točte, točte, točte, svá videa uložte na libovolné úložiště a odkaz pošlete na email voj.burda@centrum.cz nebo na telefonní číslo 736 113 926.

Já už na svém videu také pracuju.

Podobné články

Aktuality 13. 6. 2024 / 12:43

V záludném návrhu vidím pokus o likvidaci odborů

Události posledních měsíců mě nutí hodně přemýšlet. Dá se věřit politikům? Předvolební sliby nic neznamenají? Podepsané dohody nic neznamenají?

Aktuality 19. 5. 2024 / 20:51

Změny ve zdravotnictví opět k horšímu – publikovali jsme

Poslední návrhy Ministerstva zdravotnictví jsou ve svém celku nepřijatelné a směřují k další komercializaci českého zdravotnictví.

Aktuality 17. 4. 2024 / 22:03

Ve veřejném zdravotním pojištění hrozí velmi nebezpečné změny

Novela zákona o veřejném zdravotním pojištění přináší na první pohled zajímavé, ale ve skutečnosti velmi nebezpečné změny.

Načíst další
 
Napište nám